DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
Klany a Aliance

Klany a Aliance

Vytvoření klanu

 

Jakákoli postava na úrovni 10 a více může u příslušné NPC založit klan. Název klanu může obsahovat až 16 písmen nebo číslic, zakázány jsou mezery a zvláštní znaky.
Každý klan se skládá z Clan leadera a dalších členů. Nové klany mohou mít až 10 členů, postupem času (spolu se zvyšující se úrovní klanu) naroste tento počet až na 40.

NPC v základních vesnicích u kterých se dá založit klan:
City NPC
Elf town Hierarch Asterios
Dark Elf town Tetrach Thifiell
Orc town Kakai the Lord of Flame
Dwarf town Head Blacksmith Bronk

 

Opuštění klanu

Řadový člen může klan opustit, ale obdrží za to postihy:

  • Pokud chce clan leader někoho z klanu vyhodit, může tak učinit prostřednictvím klanového okna (Actions - záložka klan), ve kterém vybere hráče a stiskne tlačítko Dismiss. Vyhozený člen musí počkat 5 dní, než se může přidat k jinému klanu, ale nový klan může založit okamžitě. Zároveň musí klan počkat 5 dní, než může nabrat nové členy.
  • Pokud chce hráč opustit klan, může tak učinit kliknutím na tlačítko Leave v klanovém okně. Nemůže pak 5 dní vstoupit do jiného klanu, ale může okamžitě založit klan nový. Clan leader ale může okamžitě nabírat nové členy.

Když z klanu vystoupí clan leader, je klan automaticky rozpuštěn a odbdrží postihy.

Rozpuštění klanu

Clan leader může klan rozpustit bez předchozího souhlasu ostatních členů. Rozpuštění probíhá stejně jako vytvoření u příslušné NPC.
Rozpuštění klanu trvá sedm dní. Během této doby už nebudou fungovat klanové skilly, ale stále můžete používat klanový chat. Klan nejde rozpustit, pokud je zrovna ve válce. Členové, kteří klan v této sedmidenní lhůtě opustí, budou muset čekat pět dní, než se budou moci přidat k jinému klanu. Ovšem po uplynutí sedmi dnů dojde k definitivnímu rozpuštění klanu a členové se mohou přidat k jinému klanu okamžitě.
Clan leader, který rozpustí klan, obdrží ztrátu zkušeností, jako kdyby jednou umřel. Navíc nemůže dalších 10 dnů vytvořit nový klan. Všechny skilly a pověst, které klan měl, jsou samozřejmě ztracené.

Delegace

Clan leader může svoje pravomoci delegovat na ostatní členy klanu. Udělá to tak, že v klanovém okně vybere příslušného člena a klikne na tlačítko předání práv. Clan leader může delegovat následující práva:

  • klanová práva : nabírání do klanu, měnění titulů, prohlížení warehousu, registraci klanového znaku
  • práva ke klanové hale : otevírání brány, bannování, ostatní práva (přidávání funkcí, obnovování)
  • hradní práva : otevírání brány, bannování, ostatní práva (přidávání funkcí, obnovování, umisťování žoldáků, manor)

Klanové úrovně

Úroveň klanu lze postupně navyšovat. Pokaždé, když klan získá další level, obdrží také nové schopnosti. Čím vyšší úroveň, tím silnější klan může být.

 

Level 0

  • Zakládající postava musí mít level 10 nebo vyšší
  • maximální počet členů: 10
  • lze vyhodit člena
  • lze rozpustit klan
  • je k dispozici klanový chat

Level 1

  • Clan leader musí odevzdat 30 000 SP a 650 000 adena
  • maximální počet členů: 15
  • je k dispozici klanový warehouse
  • lze spravovat klanový warehouse

Level 2

  • Clan leader musí odevzdat 150 000 SP a 2 500 000 adena
  • maximální počet členů: 20
  • lze se účastnit aukcí o clan hall
  • lze spravovat clan hall
  • lze instalovat doplňky do clan hallu
  • je k dispozici klanový vzkazovník

Level 3

  • 500 000 SP a Proof of Blood. Proof of Blood se dá získat zabíjením Bloody Queen v Dragon Valley.
  • maximální počet členů: 25
  • je možné používat znak klanu
  • členům je možné dávat tituly
  • lze vyhlásit válku
  • jsou k dispozici klanová ohlášení (announcements)

Level 4

  • 1 400 000 SP a Proof of Alliance. Více podrobností k tomuto úkolu vám řekne Sir Kristof Rodemai v Giranu (neboli je nutné mít splněný quest
  • maximální počet členů: 30
  • je možné se zúčastnit dobývání hradu
  • clan leader získává skill Build Siege Headquarters
  • clan leader získává skill Seal of Ruler
  • lze spravovat hrad
  • lze instalovat doplňky hradní doplňk

Level 5

 

  • 3 500 000 SP a Proof of Aspiration. Více podrobností k tomuto úkolu vám řekne Sir Gustaf Athebaldt v Orenu (neboli je nutné mít splněný quest
  • maximální počet členů: 60
  • lze vytvářet a rušit aliance
Image

Klanové války

Válku může vyhlásit pouze leader klanu, který má alespoň level 3 a 15 členů, a to pomocí příkazu /clanwarstart

Přijetí vyhlášené války

Válka může být vyhlášena pouze klanu, který má nejméně level 3 a 15 členů.
Válku nejde vyhlásit spojeneckému klanu, v takovém případě musí být nejprve zrušena aliance. Klany samozřejmě nejsou omezeny pouze na jednu válku, mohou mít vyhlášnou válku s více klany najednou. Jeden klan může vyhlásit maximálně 30 válek. Přijmout jich ale může neomezeně.

Informace o momentálním stavu válek můžete získat pomocí následujících příkazů:

  • /enemylist : Zobrazí seznam klanům, kterým jste vyhlásili válku, ale oni ji nepřijali.
  • /attackerlist : Zobrazí seznam klanů, které vám vyhlásily válku, ale vy jste ji nepřijali.
  • /clanwarlist : Zobrazí seznam klanů, které si vzájemně vyhlásily válku.

Vedení klanové války

Válka může být vyhlášena i bez souhlasu nepřátelského klanu. Po jejím vyhlášení se protivníkovi objeví systémové hlášení.
Členové klanu, kterému byla vyhlášena válka, si mohou jméno nepřátelského klanu zjistit pomocí příkazu /attackerlist.
Pokud vás zabije člen znepřáteleného klanu, ztrácíte pouze 1/4 zkušeností oproti normálu. Toto pravidlo platí i pokud znepřátelený klan nevyhlásil válku také.
Pokud si oba klany vzájemně vyhlásí válku, nemůžete získat karmu ani PK body, i když zabijete bezbranného hráče. PK body ale budou narůstat, pokud zabijete člena klanu, který vám vyhlášení války neoplatil.
Po vyhlášneí války se nad hlavami členů znepřáteleného klanu objeví zvláštní symbol.

Ukončení války

Válka může být ukončena buď příkazem /clanwarstop nebo kliknutím na tlačítko End War v klanovém okně.
Ukončení války můžete (stejně jako její vyhlášení) učinit bez souhlasu znepřáteleného klanu.
Pokud oba klany ukončí válku, znamená to její definitivní konec.

Clan hally

Clan hall mohou získat pouze leadeři klanů na úrovni 2 a vyšší, pokud ještě clan hall nemají. K dispozici jsou clan hally v Dionu (C grade), Gludiu a Gludinu (B grade), Giranu, Adenu a Goddardu (A grade). Šest clan hallů v Adenu také dává clan leaderovi schopnost létat na wyvernovi.
Každá hala má své vlastní jméno - například první hala v Gludinu se jmenuje Gludin Crystal Hall.

Pořízení Clan hallu

Clan leader může v aukci nabídnout cenu za jediný clan hall. Když tak učiní, je nabízená částka odečtena z klanového warehousu. Není možné nabídnout víc peněz, než kolik je v klanovém warehousu a clan leader musí vždy nabídnout víc, než byla předchozí nabídka.
Clan leader, jehož nabídka je na konci aukce nejvyšší, vyhrává a dostane o tom zprávu. Jakýkoli předchozí uživatelé haly jsou vyhozeni.
Nabídky, které nevyhrály aukci, jsou navráceny do klanových warehousů.

Údržba clan hallu

Klan musí do svého warehousu každý týden vkládat poplatky na údržbu haly. Pokud klan poplatek nezaplatí, dostane jeho leader zprávu a lhůtu 1 týden na vyrovnání. Pokud ani potom nezaplatí, o halu přijde a ta bude opět k dispozici pro aukci.
V hale je možné za poplatek regenerovat HP a MP.
V hale je také k dispozici warehouse a teleporty na okraj vesnice a její náměstí. Teleporty do ostatních oblastí jsou za poplatek.

Dekorace Clan hallu

Do clan hallu je možné přidat množství dekorací a funkcí. Vnitřek jde změnit v Gludiu a Adenu. Po zaplacení poplatku lze přidat tyto dekorace:

Image
Odpočinek
  • krb : doplňování HP
  • koberec : doplňování MP
  • lustr : když postava zemře a vrátí se do clan hallu, obnoví se jí část ztracených zkušeností
Ostatní vybavení
  • zrcadlo : umožňuje teleportaci do okolních regionů
  • závěsy : nabízí množství buffů přes NPC Clan Hall manager
  • magický stroj : U B grade hal a vyšších umožňuje výrobu itemů podle příslušného grade
Dekorativní doplňky
  • závěsy, vstupní hala : Pouze halu zkrášlují

Prodání clan hallu

Clan leader může halu dát do dražby prostřednictvím NPC Auctioneer. Dobu aukce jde nastavit na sedm, tři, nebo jeden den. Leader může napsat krátký popis haly a musí složit zálohu, aby se hala mohla zúčastnit aukce.
Během nastaveného času může clan leader aukci zrušit, ale v takovém případě se mu nevrátí složená záloha a nemůže dalších sedm dní uspořádat další aukci.
Když clan hall nemá majitele, nebo za něj nebyly zaplaceny poplatky, bude automaticky dán do sedmidenní dražby.
Pokud se klan rozpadne před prodáním haly, bude aukce pokračovat, ale nikdo z členů klanu nedostane žádné peníze.
Pokud se nikdo nezúčastní dražby, vrací se hala k původním majitelům, kteří ale přijdou o složený vklad.
Pokud se úspěšně podaří prodat clan hall, dostane o tom clan leader zprávu. Nejvyšší nabídka (po odečtení daně) je následně umístěna do klanového warehousu společně se složeným vkladem.

Extra doplňky pro klany

Leader klanu, který vlastní hrad, může nosit korunu (Crown of Lord). Získá ji od hradní NPC lord Chamberlain poté, co skončí dobývání hradu. NPC vydá pouze jedinou korunu, kterou nejde zahodit ani prodat. Navíc pokud klan přijde o vlastnictví hradu, bude jeho leaderovi tato koruna ihned odebrána.
Členové klanu (ne členové aliance), který vlastní hrad, mohou nosit ozdobné čelenky. Stejně jako u koruny platí, že pokud klan o hrad přijde, není možné čelenky dále nosit.
Členové klanu, který vlastní clan hall nebo hrad, mohou také nosit zvláštní štíty. Získají je od lorda Chamberlaina nebo Clan Hall managera. Tyto štíty mohou nést klanový znak. Zaregistrujete si ho pomocí tlačítka Register Insignia v klanovém okně, základem musí být bmp obrázek (256 barev, 64x64 pixelů). Pokud klan vlastní clan hall, musí být nejdříve aktivována výroba předmětů. Štít nepůjde používat, pokud klan přijde o halu/hrad, nebo pokud vystoupíte z klanu.

Klanové akce

Informace o klanu je možné získat pomocí klanového okna (Alt+N). Pokud je hráč v nějakém klanu, zobrazí se zde jméno klanu, clan leadera, obsazené hrady a haly, a seznam členů klanu.
Ten ukazuje všechny členy klanu seřazené podle jména, levelu, povolání nebo online/offline stavu.

Image

Clan leader může pomocí tohoto okna řídit klan:

  • Invite - Pozve zaměřeného hráče do klanu.
  • Title - Zobrazí nad jménem hráče titul.
  • Delete Title - Odstraní titul u vybraného hráče.
  • Dismiss - Vyloučí vybraného hráče z klanu.
  • Privileges - Zobrazí vaše aktuální práva v klanu.
  • Authorize - Umožní clan leaderovi dát některá práva vybranému členovi klanu.
  • Declare War - Zahájí válku s jiným klanem. Týká se pouze klanů na levelu 3 (a výše) a minimálně 15 členy.
  • End War - Ukončí válku.
  • Leave - Odchod z klanu. Clan leader nemůže toto tlačítko použít.
  • Set Crest - Zobrazí vlastní symbol pro klany na levelu 3 a výše. Symbol musí být ve formátu bmp, 256 barev, 16x12 pixelů.
  • Delete Crest - Odstraní aktuální symbol klanu.
  • Penalty - Zobrazí klanové a alianční postihy spolu s informací o době trvání.
  • Set Insignia - Zobrazí vlastní odznak na štítu pro klany, které vlastní hrad nebo halu. Odznak musí být ve formátu bmp, 256 barev, 64x64 pixelů.
  • Delete Insignia - Odstraní aktuální odznak.
  • Community - Zobrazí okno s komunitou.     
                                                                                                                                       Aliance

Vytvoření aliance

Když klan dosáhne páté úrovně, může clan leader zajít k příslušné NPC a požádat o vytvoření aliance. Její název se může skládat z maximálně 16 písmen nebo čísel, nemůže obsahovat mezery ani zvláštní znaky.

  • Pokud je už klan členem nějaké aliance, nemůže vytvořit alianci novou, ani se nemůže přidat k nějaké jiné.
  • V průběhu obléhání nemůže klan na straně útočníků vstoupit do aliance s klanem na straně obránců a naopak.
  • Klany, které spolu vedou válku, spolu nemohou vytvořit alianci.
  • Aliance se může skládat až z 12 klanů, včetně klanu vůdce aliance.

Pravomoci vůdce aliance

Vůdce aliance má právo přidávat do ní další klany, může z ní také klany vyloučit. Poté, co je klan z aliance vyloučen, se k ní nesmí znovu dalších 24 hodin přidat. Stejně tak aliance, která klan vyloučila, nemůže přijmout během 24 hodin žádný jiný klan. Pokud ale klan opustí alianci dobrovolně bez zásahu vůdce aliance, mohou se k alianci další klany přidávat okamžitě.

Rozpuštění aliance

Vůdce aliance ji může rozpustit i bez souhlasu clan leaderů ostatních klanů v alianci. Po jejím rozpuštění nemůže vůdce vytvořit novou alianci dalších 10 dní. Zároveň ztratí tolik zkušeností, jako při jedné smrti. Na rozdíl od rozpuštění klanu, aliance končí okamžitě, bez jakékoli časové lhůty. Všechny s aliancí spojené funkce, např. chat, také okamžitě přestávají fungovat. Všechny akce, např. rozpuštění a opuštění aliance mohou být použity kdykoliv, i během klanové nebo alianční války. Aliance nemůže být rozpuštěna pouze během obléhání.

Opuštění aliance

Klan, který opustil alianci, se k žádné další nesmí přidat během dalších 24 hodin.

Funkce aliance

Alianční chat

Chat, který je k dispozici pouze pro členy aliance. Je nezávislý na klanovém chatu - když jste v aliančním chatu, neuvidíte obsah klanového a naopak.

Image

Vytvoření aliančního symbolu

Vůdce aliance může vytvořit symbol aliance, který si její ostatní členové mohou přidat ke klanovému znaku pomocí příkazu /allycrest. Symbol aliance se potom zobrazí před znakem klanu. Základem pro alianční znak je bmp soubor (256 barev, 8x12 pixelů).

Informace o alianci

Každý člen alianci si může zobrazit informace o vůdčím klanu, vlastním klanu, jménech a celkovém počtu ostatních klanů v alianci a počet aktuálně připojených klanů pomocí příkazu /allyinfo.

Alianční příkazy

  • /allyinvite - tímto příkazem přizve vůdce aliance další klan
  • /allyleave - tímto příkazem clan leader opustí alianci
  • /allydismiss - tímto příkazem vůdce aliance vyhodí klan z aliance
  • /allydissolve - tímto příkazem vůdce rozpustí alianci
  • /allycrest - tímto příkazem vůdce aliance zaregistruje alianční znak
  • /allyinfo - tímto příkazem hráč zjistí informace o své alianci

Aliance v průběhu obléhání (Castle Siege)

Image


V průběhu obléhání platí v souvistosti s aliancemi tato pravidla:


  • Klan, který je v alianci s bránícím klanem, se nemůže registrovat k útočící straně a naopak.
  • Když obléhání začne, bude z hradu vyhozen každý hráč, jehož klan je v alianci s obránci, ale jehož klan se nezaregistroval mezi obránce.
  • Pokud je v průběhu obléhání nahrazen hradní pán (tzv. mid-victory), bude klan nových majitelů spolu se zaregistrovanými spojeneckými klany přeregistrován na stranu obránců. Ostatní hráči budou vyhozeni z hradu.
  • Dokonce i během obléhání je možné ukončit spojení s aliancí. Když se to stane, v závislosti na situaci nastanou tyto změny:
    • Klan registrovaný původně jako obránce spolu s aliančním klanem, který vlastní hrad, se stává útočníkem.
    • Pokud se z aliance odpojí klan, který je registrován jako obránce, ale v alianci není klan, který by hrad vlastnil, pak tento klan zůstává obráncem bez ohledu na stav aliance.
    • Jakmile se zaregistruje na obléhání, nemůže být klan vyloučen z aliance. Alianci nejde rozpustit, jakmile se přihlásí k obléhání.
    • Pokud je klan A v alianci s klanem B a není na rozdíl od klanu B registrovaný na obléhání, bude mít klan A "bez vztahu" ke klanu B. Tento stav "bez vztahu" přebíjí alianční pouto.                               
    • Dobývání hradu(Castle Siege)

    • Když se nějaký klan s levelem minimálně 4 rozhodne,že bude chtit dobýt nějaký hrad,musí nejdříve CL zajít před hrad a u Správce hradu(Chamberlain) se přihlásit na další termín obléhání,u něj se můžete kouknout,jaké jiné klany na hrad útočí nebo ho brání.
    • K obléhání hradu se mohou připojit i klany v alianci,které pomáhají klanu,který útočí a je s nimi v alianci.
    • Poměrně dost důležitou postavou je zde Warsmith,který postaví Siege Golema,který se postará o rozbití brány nebo hradní zdi a nejdůležitější je CL, který postaví Siege Headquarter(obléhací základnu),u které se objevují členové klanu,pokud zemřou a nemusí z jiné vesnice a hlavně má skill Seal of Ruler,kterým ovládne hrad,pokud ho sešle v místnosti s artefaktem.Jestliže je klan rozpuštěn,dostává se hrad opět do základního stavu(ovládán NPC)
    • CS trvá 2 hodiny, tak počítejte se silným odporem obránců,lučišníci na hradbách jsou dost silní a způsobí vám velké ztráty,proto se jich rychle zbavte,nejlépe z co největší dálky skupinou lučišníků nebo mágů,kterou může krýt několik tanků.Obrana jednotlivých hradů se liší,nejmenší(ale i když poměrně silná) je u Gludio Castle,nejsilnější v Aden Castle.
    • Oblast okolo hradu se během CS změní na bojovou zónu(jako aréna),tudíž se nezískávají PK body a ztrácí se 1/4 zkušeností normální smrti;pokud člen útočícího klanu zemře,objeví se v druhém nejbližším městě
    • Klan, který dobije hrad, ho může spravovat a dávat přirážku v obchodech v přilehlých oblastech.
    • Seznam hradů: Gludio,Dion,Innadril,Giran,Oren,Rune,Goddard,Schuttgart,Aden.


                         

Klan je určitá skupina hráčů,popřípadě přátel,kteří se navzájem morálně a materiálně podporují.Dávají materiál do společného Warehousu(Clan warehouse),ze kterého pak stavějí náročnější věci,můžou vlastnit Clan Hall nebo hrad(po tom co ho dobijí).
  • Klan se nejprve musí založit,to jde v kterékolikv guildě u představeného(např High Priest v chrámu apod.).Postava,která založí klan a má level víc než 10,se stane Clan Leaderem(CL) a má na starost správu klanu,zvětšuje level klanu(viz dále), vyhlašuje klanové války(Clan War), přihlašuje klan do bitvy o hrad(Castle Siege),přibírá nové členy(příkaz /claninvite),dává znak klanu(crest),připojuje klan k alianci apod.
  • Levely klanu:
    0.level
    • Maximálně 10 členů
    • CL může vyhodit hráče z klanu
    • CL může zrušit klan
    • Možno psát do klan chatu
    1.level
    • Maximálně 15 členů
    • Užívání a manipulace s Clan Warehousem
    • Požadavky: 30 000 Skill Pointů,650 000 Aden a minimálně 1 člen klanu
    2.level
    • Maximálně 20 členů
    • Účast na kupování Clan hallu
    • Používání a správa Clan hallu
    • Používání Clan Message Boardu(posílání zpráv členům klanu)
    • Požadavky: 150 000 Skill Pointů, 2 500 000 Aden a minimálně 1 člen klanu
    3.level
    • Maximálně 30 členů
    • Přidání klanového symbolu(emblem)a znaku(crest)
    • Přidělování titulů(title) členům klanu
    • Vyhlášení klanové války(Clan War)
    • Možnost Clan Announcementu(oznámení pro klan od CL)
    • Započetí úkolu na čtvrtý level
    • Požadavky: 500 000 Skill Pointů,Blood Mark(z Bloody Queen) a minimálně 1 člen klanu
    4.level
    • Maximálně 40 členů
    • Účast na dobývání hradu(Castle Siege)
    • Skilly pro CL: Seal of Ruler(potřebný k zabrání hradu) a Build Siege Headquarters(vybudování základny při obléhání
    • Správa hradu a instalování vylepšení v hradě
    • Započetí úkolu na pátý level
    • Požadavky: 1 400 000 Skill Pointů,Alliance Manifesto(z questu) a minimálně 1 člen klanu
    5.level
    • Maximálně 60 členů
    • Zakládání a rušení aliancí
    • Vytáření akademie
    • Učení klanových skillů
    • Vydělávání Reputačních bodů(Reputation points)
    • Požadavky: 3 500 000 Skill Pointů,Seal of Aspiration(z questu) a minimálně 1 člen klanu
    6.level
    • Maximálně 100 členů
    • Vytvoření Královské Stráže(Royal Guard)
    • Učení klanových skillů
    • Požadavky: 10 000 Reputačních bodů a minimálně 30 členů klanu
    7.level
    • Maximálně 140 členů
    • Vytvoření Řádu rytířů(Order of Knights)
    • Učení klanových skillů
    • Požadavky: 20 000 Reputačních bodů a minimálně 80 členů klanu
    8.level
    • Učení klanových skillů
    • Požadavky: 40 000 Reputačních bodů a minimálně 120 členů klanu
  • Clan War:
    • Válka může být vyhlášena klanem s levelem minimálně 3 a více než 15 členy(příkaz /clanwarstart),může dát nejvíce 30 vyhlášení války,ale není omezen počet přijatých válek.
    • Když hráč zabije hráče klanu,kterému vyhlásil válku a ten ji nepřijal,ztrácí mrtvý 1/4 zkušeností normální smrti a útočník dostane PK bod.
    • Když hráč zabije hráče klanu,kterému vyhlásil válku a ten ji přijal,útočník nezískává karmu ani PK bod.
    • Člen nepřátelského klanu,se kterým jste ve válce,je označen symbolem u jména-příkazy /enemylist(seznam klanů,kterým jste vyhlásili válku a oni nepřijali),/attackerlist(seznam klanů,které Vám vyhlásili válku a vy jste nepřijali),/clanwarlist(seznam klanů se kterými ste ve válce a přátelských klanů).
    • Válka končí,pokud oba klany zruší vyhlášení války(příkaz /clanwarstop)
  • Opuštění klanu:
    • Když CL vyloučí člena z klanu,tak ten musí počkat jeden den aby mohl vstoupit do jiného klanu,ale může hned založit klan,klan ze kterého byl vyloučen musí počkat jeden den,aby mohl přijmout nové členy klanu.
    • Jestliže hráč sám odejde z klanu,musí počkat jeden den,aby se mohl přidat k jinému klanu,ale může ihned založit nový klan; klan ze kterého odešel může ihned nabírat nové členy.

                                       

                                                                                                                                   Castle Sieges

Castle Sieges zaberiavajú pôdu okolo hradov Gludio Castle, Dion Castle, Giran Castle, Oren Castle, Innadril Castle, Goddard Castle, a Aden Castle. Devastated Castle je unikátny Clan Hall, ktorý sa dá získaŤ bojom s NPC. (Pre tých čo nevedia, NPC je skratka anglického výrazu Non-Player Character, teda postava riadená počítačom s akou-takou umelou inteligenciou.)



Len klany s levelom najmenej 4 sa môžu oficiálne zúčastniť dobývania hradu. Klany s menším levelom, ostatné klany alebo samostatní hráči sa môžu dobývania zúčastniť tiež, ale nemajú práva na získanie hradu. Pôvodne sú hrady obývané NPC klanmi. Keď klan hráčov porazí NPC klan a obsadí hrad, hrad sa stane ich vlastníctvom. Ak je klan s vlastníckymi právami na hrad zrušený, hrad sa vracia do pôvodného stavu, teda do rúk NPC klanu.

Len Castle Lord (CsL), t.j. Clan Leader klanu, ktorý vlastní hrad, môže určit cas Castle Siege-u. To sa robí pomocou Správcu Hradu (Chamberlain), ktorý sa nachádza v jeho vnútri. Určovanie času vyzaduje istú opatrnosť, kede sa uz potom nemôže meniť.

Čas Castle Siege musí určit CsL do 24 hodín od dobytia hradu. Ak čas neurčí CsL, automaticky sa nastaví na deň po dvoch týždňoch od obsadenia hradu. Castle Sieges sa môžu nastaviť len na víkend. Dovtedy hrad nepríjma žiadne útoky. Klan teda môže vlastnit hrad najmenej 15 dní.
img

Registrácia – Útocníci (Attackers)
Vyzývajúci Clan Leader musí mať dosiahnutý level 4 klan skillu Seal of Ruler, aby mohol prevziať kontrolu nad hradom. Clan Leader musí navštíviť Siege Registration NPC, ktorý je nablízko, a prihlásiť sa do boja.

Registrácia – Obrancovia (Defenders)
Každý klan, ktorý chce pomáhať v obrane hradu, sa musí zaregistrovať ako Obraňujúci klan. Podmienkou je level klanu 4. Potom, ako Clan Leader zaregistruje klan u registračného NPC, musí ho ešte potvrdiť Castle Lord. CsL môze upravovať zoznam klanov pomáhajúcich v obrane upravovať do 24 hodín pre začiatkom boja. Klan, ktorý vlastní hrad, sa samozrejme nemusí registrovať.

Boj sa začína

-hrad a okolie sa stávajú Bojiskom
-niektorým NPC v okolí sú dočasne pozastavené ich funkcie
-ak útočník zomrie, znovuzrodí sa hneď v druhej najbližšej dedine (alebo na Veľiteľstve – viď nižšie)
-všetky postavy vovnútri hradu budú transportované do druhej najbližšej dediny.
-všetky hradné brány budú automaticky uzavreté
img img img

Pravidlá

Takže, počas boja sa delia hráči na Útočiacich, Obraňujúcich a Nezaradených. Tí sa zaraďujú do 3 kategórií, a to: Priateľské Jednotky (Friendly Forces), Nepriatelia (Enemies), a Bez Vzťahu (No Relationship).

Boj
Útočiaci a Obrancovia sú navzájom Nepriatelia. Spojenci každého klanu sú Priateľské Jednotky. Tie klany ktoré sú na strane útočiacich a niesú spojený so žiadnym iným klanom majú status „No Relationship“. Rovnaký status dostanú aj neregistrovaní hráči, ktorí vstúpia na bojisko.
Ak chceš zaútočit na postavu, ktorá je Nepriateľom alebo nemá žiadny vzťah, nemusíš stláčat tlačidlo Ctrl. Počítadlo zabitých hráčov nieje aktivované, karma sa nezvyšuje.
Keď je hráč zabitý vnútri bojiska, dostáva nejaké experience penalty, avšak nemá žiadnu šancu dropnúť item. Attackeri a Defenderi dostávajú 1/4 z normálnej exp. penalty pri zomretí vovnútri a vonku z Battlefieldu(Bo­jiska). Hráči bez vztahu dostávajú tú 1/4 len vnútri, vonku sú penalty normálne.
Všetky klany registrované ako obranujúce sa môzu respawnovat bud v hrade, alebo v druhej najblizsej dedine.

Hradné brány
Môžu byt zasiahnuté len počas doby Castle Siege, teda sa vtedy stávajú cieľom. Nedajú sa posilniť, jediným spôsobom je zaplatenie Chamberlainovi. Ak sú počas CS zničené, nemôžu sa v tej dobe opraviť. Sú znova otvorené, ak je zmenený vlastník hradu. Zdravie brán je výrazne zmenšené do konca CS. Potom sa vrátia do pôvodného stavu (full health).

Velitelstvá
Po dovŕšení klan levelu 4, Clan Leader získava skill Build Headquarters. Skill vybuduje táborisko blízko hradu/bojiska. Tu sa môžu členovia klanu respawnovat a rýchlejšie sa im obnovujú healthy a mana.
Skill môže byt použitý len Clan Leadermi na strane Attackerov. Spotrebúva 300 C Grade Gemstonov. Môže byť použitý len v priestore bojiska a len raz za dobu CS. Po skončení CS mizne. Zástava veliteľstva má healthy a je mozné ju zničit. V tom prípade sa musia hráči klanu, potom ako zomrú, respawnovat v druhej najbližšej dedine.

Koniec Castle Siege
Boj trvá dve hodiny. Ak Clan Leader útočného klanu vyryje svoje meno do Holy Artifaktu s pomocou skillu Seal of Ruler. Trvá to istý čas, takže CL pri tom nesmie byt vyrušený (útok). Narábať s Holy Artifactom môže len CL. Ak sa klan zmocní Holy Artifactu skôr, ako sa skončí Castle Siege, attackeri a defenderi si menia strany, a všetci sa reštartnú na svojich miestach respawnu. Veliteľstvá však miznú.
img
Štruktúry a funkcie hradov

Hrad je stavba postavená v každom teritóriu sveta Lineage. Získaním hradu klan obdrží cez dane politickú i ekonomickú moc nad celým teritóriom.
Ako je hrad obsadený, klan získava okrem Clan Hallu aj Clan Warehouse. Členovia klanu sa môžu do hradu teleportovať prostredníctvom Gatekeeperov.
Castle Lord zastáva všetky funkcie hradu. Avšak práva týchto funkcií môže udeliť aj iným členom klanu cez okno Clan Actions. Zvyšovanie a znižovanie daní platí pre všetky obchody v teritóriu. Dane zozbiera pomocou Grand Chamberlaina.
Pretože Aden Castle je centrálnym hradom Kráľovstva Adenu, dane platia aj pre Gludio Castle, Oren Castle, Giran Castle, Dion Castle, a Innadril Castle.
Lord každého hradu môže spravovať panstvo (manor), predávať semená (seeds) v teritóriu a starať sa o produktívne aktivity spojené s predávaním semien. Môže tiež získať wyverna.

Štruktúra hradov Gludio, Dion, Oren, Giran, a Innadril
Respawn point pre Defenderov je v vnútorných obývacích štvrtiach.
Holy Artifact sa nachádza v komnate za Throne Room.
Neexistuje žiadny priechod z vonkajších stien dovnútra hradu, avšak je tu východ vedúci von z hradu, ktorý sa dá využit v obrane.

Štruktúra Goddard Castle
Charakteristickým znakom hradu Goaddard je, že obsahuje dve Holy Artifacty, rozdelené do Altar of Fire a Altar of Water. Tí, ktorím sa podarí vyryť svoje pečate do oboch artefaktov, prevezmú vlastníctvo hradu.
Narozdiel od ostatných hradov, Goddard Castle má ďalšie dvere nachádzajúce sa na zadnej strane hradu. Rovnako ako predné sa na začiatku boja automaticky zatvárajú.

Štruktúra Aden Castle
Aden Castle je navrhnutý s dvojitou štruktúrou, t.j. dvoma opevneniami – vonkajším a vnútorným. Attackeri musia prejsť obidvoma, aby sa dostali k samotnému hradu.
Určité miesto na vonkajšom opevnení môže byť prelomené s pomocou Siege Golema. Na tomto opevnení je tiež priechod von. Rovnaké miesta sú aj na vnútornom opevnení.

Flame Control Tower
Je špeciálna stavba, ktorá má viacero prostriedkov slúžiacich k obrane hradu. Na ich aktiváciu sú potrebné určité peňažné prostriedky. Funkcie sú: Zóna Útoku, ktorá znižuje HP okolitým nepriateľským jednotkám a Zóna Spomalenia, ktorá spomaluje ich rýchlosť pohybu. Sila týchto funkcií je rozdelená do štyroch stupňov, podľa investovaných aden. Ak Attackeri zničia vežu, funkcie sa zastavia.                                        

                                                                                                                                   Automatické svatby
Na našem serveru probíhají svazky manželské stejně jako v reálném životě a to ve třech fázích. Chození, zásnuby a svatba. (Popřípadně i rozvod :) )

Jak na to?
1. Chození.
Přidejte si partnera/ku do friend listu příkazem do chatu /friendinvite xxx (Místo xxx dosaďte nick partnera/ky)
2. Zásnuby.
Naklikněte si partnera/ku a do chatu napište .engage Partnerovi vyskočí potvrzovací okýnko, že se chce s Vámi zasnoubit a to musí potvrdit. (Popřípadně zamítnout)
3. Svatba.
Ke svatbě je třeba mít druha/družku, svatební šaty a peníze 50000 adena.
Svatební šaty lze získat pomocí questu, nebo si je zakoupíte u obchodníka.
Pokud máte oba svatební šaty, sundané zbraně (nemáte je v rukou) a 50k adena a jste v kostele v Adenu, máte nejlepší předpoklad ke svatbě.
Přistupte proto oba ke svatebnímu managerovi Andromeda a oba klikněte na tlačíto a potvrďte, že se chcete vzít.
Po splnění podmínky Vám oběma začne hrát svatební hudba a bouchat ohňostroj.

Od této chvíle jste šťastně ženatí/vdané a můžete využívat skvělý příkaz pro portování se k miláčkovi. Stačí jen do chatu napsat .gotolove a za 15 vteřin jste u své milované osoby.

Pokud by jste se chtěli rozvést, lze toto využít napsáním příkazu .divorce Ale pozor, příkaz funguje okamžitě a stejně jako v reálném životě se dělíte s partnerem/kou o polovinu peněz.
Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek